Daca ai o afacere, indiferent care ar fi domeniul acesteia de activitate, parerile care se scriu despre tine pe paginile de socializare sau ale brandului tau sunt foarte importante. Altfel spus, intr-o afacere, internetul este factor important si decizional pentru oamenii care isi fac prima impresie despre brandul tau. Ca urmare, e foarte important sa discutam cum ne poate ajuta managementul reputatiei cu Tudor Communication.

Fie ca este vorba despre o afacere mica sau mare, este foarte important sa tinem cont de toate sfaturile care vin din partea agentiei Tudor Communication astfel incat sa poti sa-ti cresti afacerea si automat vanzarile.

In primul rand, prin managementul reputatiei sunt urmarite rezultatele online, scopul fiind de a vedea cum ne influenteaza afacerea, modul in care utilizatorii ne percep brandul. Motivul pentru care companiile si personele publice implementeaza strategii de management al reputatiei este ca isi doresc sa-si protejeze sau sa-si refaca imaginea in mediul online.

Fie ca esti angajator, persoana publica sau o companie de comert electronic, oamenii vor cauta intotdeauna informatii despre tine in mediul online. Un rol important il detine managementul reputatiei online, iar dupa vei putea sa beneficiezi atat tu, ca business, cat si utilizatorii serviciilor tale. Managementul reputatiei poate avea un impact major in viata personala, in evolutia business-ului sau a carierei.

In vasta experienta acumulata de-a lungul timpului, Tudor Communication a inteles ca exista cateva aspecte care ne pot influenta activitatea. Printre acestea, merita sa amintim de rezultatele negative care ne pot pune intr-o lumina nefavorabila, lipsa rezultatelor care de altfel ne poate influenta activitatea in sensul in care daca nu exista informatii despre afacere in mediul online sau sunt prea putine, exista riscul de a pierde sansa de a prelua controlul asupra imaginii tale online si sa te promovezi exact asa cum iti doresti, social media care iti ofera posibilitatea sa decizi ce informatii sa transmita despre tine si cum sa interactionezi cu ceilalti, Facebook prin faptul ca profilele sunt listate foarte bine si in Google, iar potentialul de business este mare pe aceasta retea sociala, youtube prin faptul ca un numar mare de utilizatori se uita la videoclipuri, Instagram pentru ca pe langa socializarea cu prietenii si apropiatii, le permite brandurilor sa isi arate latura umana si sa isi inspire audienta.

Asadar, toate aceste aspecte pot fi imbunatatite daca vei opta pentru colaborarea cu agentia Tudor Communication si le vei valorifica. Ulterior, vor face ca afacerea ta sa aibe rezultatele dorite.

Fiecare afacere trebuie sa fie preocupata de managementul reputatiei. Perceptia consumatorului determina valoarea unui brand. Compania trebuie sa fie atenta la categoriile de public pe care le are ca target, deoarece prin mentinerea legatura cu acestia, isi poate crea o reputatia buna, pe termen lung.