Originalitatea este un aspect pe cât de căutat, pe atât de rar. În această epocă a vitezei, când orice lucru pare că seamănă cu un altul, să poți fi original devine o căutare continuă, care cu greu pare să aibă finalitatea dorită. În acest sens, pentru a veni în ajutarea celor care se confruntă cu această problemă și vor să fi și în trend, dar să aibă și un element inedit care să îi diferențieze de mulțime, Brodara propune personalizarea articolelor vestimentare și nu numai proprii, prin atribuirea direct pe materialul textil a unor broderii realizate în întregime după preferințele și nevoile clientului.

Originalitatea este acum mai ușor de atins ca niciodată

Broderia reprezintă de secole un artificiu stilistic care putea scoate din anonimat orice articol banal, oferindu-i pe lângă un aspect mult mai plăcut vizual, și o doză de eleganță și rafinament. Încă de atunci, avea deopotrivă și beneficii de natură practică. Mai exact, elemente asemănătoare erau brodate cu însemne specifice posesorului pentru a nu se face confuzii. Pe același principiu, adaptat timpurilor actuale, funcționează și procesul de broderie personalizată. Astfel că, pentru a veni cu un element unic, cu un plus de originalitate, brandurile, fie ele comerciale sau chiar personale, apelează la acest procedeu. În acest fel, își consolidează mult mai puternic identitatea vizuală cu care se afișează în fața clientului, având încă un element definitoriu care să îi diferențieze de concurență.

Mai mult, broderia inspiră meticulozitate, atenție și grijă față de brand și totodată de consumator. Atribuind un element pentru care s-a investit pe mai multe planuri, financiar, temporal și uman, brandul sugerează faptul că este interesat de modul în care consumatorul îl percepe, de ceea ce crede și simte cu privire la acesta. Se dorește să se depășească bariera de comerciant-cumpărător, care are, în esență, interese comerciale, și să se treacă la o latură mai umană, unde ambele părți sunt interesate de buna experiență a celeilalte.

În plus, brodând elementele de identitate vizuală, fie pe uniformele angajaților, pe anumite cadouri/mostre pe care să le oferi gratuit, sau chiar pe produsul comercializat, dacă natura acestuia permite, se creează asocieri cu brandul în mintea consumatorului. Fie că vorbim de logo, slogan, culorile specifice, ori cuvinte, fraze, simboluri pe care brandul le-a abordat frecvent de-a lungul timpului, este important ca acestea să fie vizualizate atât de des încât să se impregneze pe retina și în memoria lui, în așa fel încât să te situezi automat în fruntea listei de opțiuni în momentul în care este nevoit să facă o alegere. 

Broderia reprezintă astfel cea mai eficientă, originală, de durată și elegantă metodă de a pune în evidență elementele definitorii ale brandului.