Uncategorized

Planuirea unei vacante de vis in Havana

Dupa ce ai stat sute de ore la birou, ai indurat sute de ore in mijloacele de transport in comun si ai indurat foarte multe lucruri naspa cred ca este timpul pentru o vacanta. Asa ca m-am gandit ca ajunge cu atat munca si sa vina relaxarea. Asa ca ca nu am mai stat pe ganduri si m-am uitat pe ofertele de vacanta in Havana, Cuba. Si acolo am vazut foarte multe locuri interesante de vizitat. Mie personal cel mai mult mi-au placut plajele. Asa de frumoase incat iau ochii oricui.

Dupa ce m-am uitat ceva timp pe ofertele de vacanta in Havana, Cuba, am ajuns la concluzia ca ma voi caza la hotel Rabana Riviera din Havana. Zis si facut. Dupa ce am facut rezervarea am luat bilet de avion si am plecat spre insorita tara din America de Sud. Pot spune ca oamenii care erau angajati la hotelul Riviera chiar mi-au placut mult. Asa oameni de bun simt cam rar vezi. Daca oamenii ar avea o asa atitudine cum au ei cu siguranta ca totul ar fi mai ok pe unde te duci.

Dupa ce m-am cazat nu am stat sa lenevesc la hotel, ci am mers sa va ce pot sa vizitez. Si am avut sa vad multe lucruri, as putea sa zic ca au fost o avalansa de lucruri. Fiecare lucru a avut specificitatea lui si frumusetea lui. De la plajele extrem de insorite pe care am vrut sa merg neaparat pana la magazinele cu de toate. Lumea avea de toate pentru toti. Multitudinea de magazine, restaurante si lumini a fost de-a dreptul naucitoare.

Havana, si fara sa exagerez, este un loc extrem de frumos. Este un loc in care vrei sa revi iar si iar. Stiu ca suna destul de cliseic, dar asa este. Cand te uitai in jur vedeai numai oameni care se distrau, oameni care iti zambeau in mod firesc ca si cum viata ar fi fost o sarbatoare continua. Pentru mine a fost o adevarata relaxare sa vad astfel de oameni care nu aveau nimic in comun cu cei pe care i-am lasat acasa. Aceia, cei din autobuze si tramvaie au fetele mereu posomorate si parca sunt mereu tristi si lipsiti de orice chef de viata. In schimb, acesti oameni erau cu totul schimbati, aveau cu totul alta stare de spirit.

Am venit in Hvana cu o stare extrem de proasta, cu moralul la pamant si cu prea multe probleme. Este drept ca probleme nu am scapat de ele, dar cel putin stiu ca ma intorc cu o alta stare de spirit si cu multa vointa sa transform orice lucru negativ intr-unul pozitiv. Si asa cred ca o sa fie. Va indemn sa mergeti si voi in Havana si o sa descoperiti o lume mult mai relaxata.